Podpora

David Pavelek

David Pavelek
vedoucí technického oddělení

Naše technická podpora je tu pro Vás!

"Na produkty Yeastar poskytujeme plnou technickou podporu a servis. A to jak pro obchodní partnery, tak i pro koncové uživatele."

MÁM PROBLÉM, JAK MÁM POSTUPOVAT?

1. aktualizace
2. návody a manuály
3. kontakty
Problém přetrvává? Kontaktujte naši technickou podporu.

Technická podpora znamená

ODBORNOST

Našim produktům rozumíme a dokážeme vám pomoci s dotazem či konkrétním požadavkem.

ZÁRUKA

Můžeme vám zaručit, že k reklamacím přistupujeme zodpovědně a bez zbytečného odkladu.

KOMPATIBILITA

Díky tomu, že naše produkty testují a používají naši největší operátoři, máte jistotu, že jsou funkční veškeré funkce, které vám přístroj nabízí a kvůli kterým jste si ho vybrali.

UŽIVATELSKÁ PŘÍVĚTIVOST

Uživatelsky přívětivé prostředí potěší manažera, technika i paní účetní. Ulehčí vám i vašim zákazníkům každodenní práci nejen v telefonické komunikaci.

PŘIZPŮSOBENÍ

Naše produkty jsou upravené a přizpůsobené českému a slovenskému trhu. Děláme také firmware na míru požadavkům zákazníka. Naše produkty jsou také v souladu s legislativou a splňují evropské normy/standardy.

DOSTUPNOST

Dokážeme flexibilně reagovat na vaše požadavky a jsme ochotni vám vyjít maximálně vstříc.

ZNAČKA

Naši výrobci jsou celosvětově úspěšní a známí, mají pokrytí v mnoha zemích světa. Díky tomu můžete používat naše produkty nejen v České republice a na Slovensku.

KVALITA

Mluvíme nejen o kvalitě materiálů použitých pro výrobu konkrétního výrobku. Kvalita se prolíná napříč technickou a obchodní podporou, vypovídají o ní také naše reference.