Cloudové VoIP telefonní ústředny se uplatní v širokém spektru podnikání
15.10.2019

Výhody provozování Cloud PBX jsou podobné, jako u jiných Cloudových řešení. Zahrnují škálovatelnost služby dle potřeby, úspory nákladů spojené s cloudovými službami, lepší a jednodušší mobilitu atd.

Zde je 5 prostředí, ve kterých řešení Cloud PBX nabízí tyto výhody přímo v praxi:

1. Organizace více pracovišť

Při organizaci více pracovišť na různých místech může být obtížné udržet komunikaci v souladu. Dalším problémem jsou také např., náklady na údržbu, sjednocení čísel. Cloud PBX řešení tyto komunikační překážky eliminuje, protože poskytuje bezproblémovou, zjednodušenou správu a komunikaci mezi pracovišti. Pomáhá sjednotit komunikační systémy všech pracovišť v jakýchkoliv lokalitách, tak aby jednotlivé pobočky fungovaly jako součást jediného systému. Díky tomu, že celý systém běží v cloudu, může IT správce spravovat celou instanci centrálně a vzdáleně.

2. Mobilní pracovníci

Dnešní pracovní síla je čím dál více aktivní. Velký počet zaměstnanců již nefunguje tak, jako dříve. Upřednostňují práci z domu nebo na cestách. Díky jednotné komunikaci v cloudu můžete např. získat jednotnou číselnou firemní identitu, možnost kontrolovat zmeškané hovory, hlasové zprávy a záznamy jedním dotykem přímo na vašem telefonu.

3. Komunikace v kanceláři

Bezproblémové komunikační nástroje jsou velkou oporou pro efektivní vykonávání práce. Cloud PBX nabízí zaměstnancům různorodé možnosti spolupráce, např. Instant messaging, pomocí kterého je komunikace efektivní a lze pomocí ní např. sdílet soubory, vytvářet skupiny, atd. Navíc se vyhnete poplatkům za aplikace třetích stran.

4. Sezónní podniky

Obchodní potřeby rostou a zmenšují se, zejména v odvětvích s rušnými obdobími, jako je cestovní ruch, pohostinství, zábava. Společnosti v takovýchto oborech zažívají rostoucí potřebu zaměstnanců a komunikačních zdrojů, aby udržely krok s poptávkou zákazníků. Tato potřeba odráží klíčovou výhodu cloudového řešení - škálovatelnost. Můžete tak tedy dle potřeb přidávat uživatele, současné hovory, případně počty minut pro nahrávání hovorů pomocí několika kliknutí z webového rozhraní.

5. Integrace s jinou obchodní aplikací

Cloud PBX lze integrovat s většinou podnikových aplikací třetích stran. Integrace s CRM například nabízí možnost vyskakovacích oken s informacemi o zákaznících, kteří právě volají. Díky tomu získáte lepší přehled o zákazníkovi, než příchozí telefon vůbec přijmete a můžete tak poskytovat více personalizované služby a zákaznická zkušenost bude růst.

Efektivní integrace s CRM shromažďuje velké množství důležitých statistik a dat, které vám umožní sledovat činnost jednotlivých týmů a provádět důkladnou analýzu úspěšnosti prodeje.